Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Έχω χάσει επεισόδια?

Σήμερα αποφάσισα να ανοίξω τον φάκελο του mail μου με τη μεγαλύτερη κινητικότητα και δεν εννοώ τον φάκελο των εισερχομένων αλλά τα spam. Μετά από μία γρήγορη έρευνα ανακάλυψα πως μάλλον έχω διχασμένη προσωπικότητα αφού είχα πάρα πολλά εισερχόμενα όπου κοριτσόπουλα αναρωτιόντουσαν πού έχω χαθεί και μου πρότειναν να επισκεφτώ κάποια site για να δω φωτογραφίες τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ellla που αναφέρει

Hi,

how is everything with you?

Why don't you come look me up. Best place to find me is:

http://www.findmeahookup.com/EllaE/?u=azdul

Maybe we could hookup...get a drink...maybe more.

Lots of love, Ella.

Το έχω λιώσει το γκομενάκι.

Παρακαλώ μην μπείτε στο site γιατί η Ella είναι η bitch μου και δεν επιτρέπω σε κανένα άλλον να την δει.

Παρόμοια μηνύματα είχα απο τη Aurora, Catherine, Christine,Amy και πολλές άλλες. Όχι παίζουμε…

1177

Εδώ είναι μία φωτογραφία μου ανάμεσα στη Christine και στην Ella νομίζω!

Ανάμεσα τους και άλλα mail για Rolex στη μισή αξία, να γίνω αποδέκτης μιας κληρονομιάς ενός Αφρικανού έμπορα διαμαντιών αξίας μερικών εκατομμυρίων ευρώ και άλλα τέτοια καθημερινά πράγματα.

5525734_460s

Θα σταθώ όμως σε κάτι που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση…Ένα διαφημιστικό για μεγέθυνση πέους(δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου στέλνουν τέτοια mail αφού είναι γνωστό ότι για να είσαι συντάκτης στους νάνους πρέπει να την έχεις γαϊδουρίσια ) με τίτλο η Η Jammie Lynn είναι μεγαλύτερη τσουλάρα από την Britney.

 

12-05-2012 00-29-42

default

Η Jamie Lynn είναι αδερφή της Britney και εξίσου ταλαντούχα άμα κρίνω από το βιογραφικό της.

Αφού το email παρείχε μία τέτοια πληροφορία σίγουρα είναι αξιόπιστο και κάτι οικονομίες που έχω θα τις επενδύσω σε αυτά τα χάπια που προτείνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου