Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Γιωργάκης από το Θιβέτ

     Τη σημερινή ανάρτηση την είχα μέρες στο πρόγραμμα, αλλά καθυστερούσα. Ο λόγος ήταν ότι το θέμα είναι τόσο γελοίο και περιέχει τόσες γελοίες λεπτομέρειες, που ήθελα να το παρουσιάσω όσο το δυνατόν τελειότερα. Είναι απύθμενα φαιδρό αλλά και τραγικά σοβαρό ταυτόχρονα. Είναι για γέλια και για κλάματα. Είναι γάματα. Τελικά αποφάσισα να ξεκινήσω να γράφω και ό,τι ήθελε προκύψει...
    Φαντάζομαι πως διαβάζοντας κάποιος τον τίτλο της ανάρτησης μπορεί να κάνει ατελείωτες υποθέσεις για το περιεχόμενό της. Είμαι σχεδόν σίγουρος όμως ότι κανείς, μα κανείς, δε θα μπορούσε να φανταστεί ότι θα εμπλέκει με κάποιο τρόπο και τον πολυσυζητημένο τελευταία γέροντα Παΐσιο. Κι όμως!
      Σας  παραθέτω λοιπόν το παρακάτω απόσπασμα από έκδοση του ΓΕΣ (Γενικό Επιτελείο Στρατού). Ω ναι, ο ένδοξος ελληνικός στρατός, μετά το μνημειώδες έργο που τάραξε τα θεμέλια της έβδομης τέχνης αποφάσισε να κάνει "απόβαση" και στο χώρο του βιβλίου. Μπορείτε να βρείτε ολόκληρο το βιβλίο εδώ. Απολαύστε:

Από το βιβλίο "ΓΕΡΩΝ ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ (1924-1994). Ὁ Ἀσυρματιστής τοῦ Στρατοῦ
καί τοῦ Θεοῦ" (Εκδοσεις ΓΕΣ)
(σελ 46-47)

"Ὁ Γιωργάκης ἀπό τό Θιβέτ"

      "Ἦρθε στό Ἅγιον Ὄρος καί γύριζε στά μοναστήρια ἕνας νέος ἡλικίας 16-17 χρόνων, ὁ Γιωργάκης. Ἀπό ἡλικίας τριῶν ἐτῶν οἱ γονεῖς του τόν ἔβαλαν σέ βουδδιστικό μοναστήρι στό Θιβέτ. Προχώρησε πολύ στήν Γιόγκα, ἔγινε τέλειος μάγος, μποροῦσε νά καλῆ ὅποιον δαίμονα ἤθελε. Εἶχε μαύρη ζώνη καί ἤξερε τέλεια καράτε. Μέ τήν δύναμη τοῦ Σατανᾶ ἔκανε ἐπιδείξεις πού προξενοῦσαν ἐντύπωση. Χτυποῦσε μέ τό χέρι του μεγάλες πέτρες καί ἔσπαζαν σάν καρύδια. Μποροῦσε νά διαβάζη κλειστά βιβλία. Ἔσπαζε στήν παλάμη του φουντούκια, ἔπεφταν κάτω τά τσόφλια καί οἱ καρποί ἔμεναν κολλημένοι στό χέρι του. Κάποιοι μοναχοί ἔφεραν τόν Γιωργάκη στόν Γέροντα γιά νά τόν βοηθήση.
       Ρώτησε τόν Γέροντα, τί δυνάμεις εἶχε καί τί μποροῦσε νά κάνη. Ἀπάντησε ὅτι ὁ ἴδιος δέν ἔχει καμμιά δύναμη καί ὅτι ὅλη ἡ δύναμη εἶναι τοῦ Θεοῦ. Ὁ Γιωργάκης θέλοντας νά ἐπιδείξη τήν δύναμή του συγκέντρωσε τό βλέμμα του σέ μιά μεγάλη πέτρα πού ἦταν σέ ἀπόσταση καί ἡ πέτρα ἔγινε θρύψαλα. Τότε ὁ Γέροντας σταύρωσε μιά μικρή πέτρα καί τοῦ εἶπε νά τήν σπάση καί αὐτή. Αὐτός συγκεντρώθηκε, ἔκανε τά μαγικά του, ἀλλά δέν κατάφερε νά τήν σπάση. Τότε ἄρχισε νά τρέμη, καί οἱ σατανικές δυνάμεις, πού νόμιζε ὅτι ἔλεγχε, μή μπορώντας νά σπάσουν τήν πέτρα, στράφηκαν ἐναντίον του καί τόν ἐκσφενδόνισαν στήν ἄλλη ὄχθη τοῦ ρέματος. Ὁ Γέροντας τόν μάζεψε σέ ἄθλια κατάσταση.
      «Ἄλλη φορά», διηγήθηκε ὁ Γέροντας, «ἐνῶ συζητούσαμε, ξαφνικά σηκώθηκε, μοῦ ἔπιασε τά χέρια καί μοῦ τά γύρισε πρός τά πίσω. «Ἄν μπορῆ, ἄς ἔρθη νά σ ̓ ἐλευθερώση ὁ Χατζεφεντῆς», μοῦ εἶπε. Τό αἰσθάνθηκα σάν βλασφημία. Κούνησα ἔτσι λίγο τά χέρια μου καί τινάχθηκε πέρα. Μετά σάν ἀντίδραση πήδησε ψηλά καί πῆγε νά μέ χτυπήση μέ τό πόδι του, ἀλλά τό πόδι του σταμάτησε κοντά στό πρόσωπό μου, σάν νά βρῆκε ἕνα ἀόρατο ἐμπόδιο! Μέ φύλαξε ὁ Θεός.» Τή νύχτα τόν κράτησα καί κοιμήθηκε στό Κελλί μου. Οἱ δαίμονες τόν ἔσυραν μέχρι κάτω στόν λάκκο καί τόν ἔδειραν γιά τήν ἀποτυχία του. Τό πρωί σέ κακή κατάσταση, τραυματισμένος, γεμᾶτος ἀγκάθια καί χώματα, ὡμολογοῦσε: «Μέ ἔδειρε ὁ Σατάν, γιατί δέν μπόρεσα νά σέ νικήσω». Ἔπεισε τόν Γιωργάκη νά τοῦ φέρη τά μαγικά του βιβλία καί τά ἔκαψε. Ὁ Γέροντας τόν κράτησε λίγο κοντά του καί τόν βοήθησε, ὅσο ἔκανε ὑπακοή. Ἐνδιαφέρθηκε νά μάθη, ἄν εἶναι βαπτισμένος, καί μάλιστα ἔμαθε καί σέ ποιά Ἐκκλησία εἶχε βαπτισθῆ. Ὁ Γιωργάκης συγκλονισμένος ἀπό τήν δύναμη καί τήν χάρι τοῦ Γέροντα, ἐπιθυμοῦσε νά γίνη μοναχός ἀλλά δέν μπόρεσε. Ὁ Γέροντας χρησιμοποιοῦσε τήν περίπτωση τοῦ Γιωργάκη γιά νά ἀποδείξη πόσο μεγάλη εἶναι ἡ πλάνη αὐτῶν πού νομίζουν ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ἴδιες, ὅλες τόν ἴδιο Θεό πιστεύουν, καί ὅτι δέν διαφέρουν οἱ Θιβετιανοί μοναχοί ἀπό τούς Ὀρθοδόξους."


Παρατηρήσεις:
- Γιωργάκης, τυπικό όνομα μοναχού από το Θιβέτ. Επίσης είναι πολύ διαδεδομένο στην Ελλάδα οι γονείς να στέλνουν τα παιδιά τους από μικρά σε μοναστήρια στην άλλη άκρη του κόσμου. Τίποτα το περίεργο μέχρι εδώ.
- Είναι γνωστό ότι αυτοί οι σατανάδες οι θιβετιανοί έχουν μπλέξει μάγια, γιόγκα (ινδικό σύστημα δεν είναι αυτό;), καλέσματα δαιμόνων και καράτε (γιαπωνέζικη πολεμική τέχνη παρεπιπτόντως). Όχι ότι πήρε ο συγγραφέας ό,τι ανατολίτικης προέλευσης παράδοση του ήρθε στο κεφάλι και την απέδωσε, έτσι απλά, στο "Σατανά".
- Για το βιβλίο είναι υπεύθυνος συνταγματάρχης του στρατού. Σε τέτοιους ισορροπημένους και καθόλου σκοταδιστές ανθρώπους εμπιστευόμαστε τους εαυτούς μας κατά το διάστημα της θητείας μας.
- Το βιβλίο εκδόθηκε από το ΓΕΣ, το πληρώσαμε δηλαδή εγώ και εσείς. Μάλιστα...

      Είναι απίθανο το πως ένα σωρό άνθρωποι είναι έτοιμοι να δεχτούν, έτσι αμάσητα, αυτήν και άλλες απίθανες ιστορίες που περιλαμβάνονται σε αυτό και σε άλλα παρόμοια βιβλία, χωρίς καν να μπουν στη διαδικασία να ελέγξουν έστω και στοιχειωδώς την πηγή τους. Παραβλέποντας την πλήρη απουσία λογικής σε όλα τα επίπεδα, "ανθρώπινα" και "θεία". Την ίδια στιγμή μητροπολίτες-απολιθώματα καταδικάζουν το στοματικό έρωτα, άνθρωποι συλλαμβάνονται για βλασφημία και η Χρυσή Αυγή ανεβαίνει, βασιζόμενη κυρίως σε απολιτίκ ανόητους που "συμφωνούν σε κάποια πράγματα μαζί τους" χωρίς να αντιλαμβάνονται πως για όσα διαφωνούν, μετά τους μετανάστες έρχεται και η σειρά τους.


         

1 σχόλιο:

  1. O Παισιος ή ο Παστιτσιος....? Με μπερδεψες....
    Γιατι παστιτσιο παιζει πολυ στο στρατο....εγω Αυλωνα το ετρωγα και μου αρεσε αλλα καρατε και γιογκα δεν εμαθα ποτε, μονο πως καρφωνουνε την ξιφολογχη στο στηθος του τουρκου και πρεπει να το τραβηξεις δυνατα λεει γιατι δεν βγαινει ευκολα...το Θιβετ ειναι μακρια απο την τουρκια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή